luni, decembrie 15

Daddy Cool













Amintiri peste amintiri, ganduri dupa ganduri, flash-uri cu imagini care ma fac sa zambesc si sa plang in acelasi timp, melodii cu subinteles auzite unde ma astept mai putin, semne peste semne: la birou, acasa, pe strada, in masina, in oras, la fiecare pas. E mereu prezent, il vad zilnic, il visez atat de real, il simt la fiecare tigara fumata pe holul scarii si pana la locul din dreapta masinii. Pozele imi par reale si amintirile raman vii, imaginile imi sunt trairi si sentimentele sunt grele dar cu simtiri din trecut care inca par prezente. Planuri de viitor parca goale, fara rost si fara speranta, fara culoare si fara zambete mustacioase, fara bucurii si fara fericiri intense cum erau, doar de noi doi stiute. Ma asteapta un drum lung, fara el fizic, prezent, dar sunt convinsa ca mereu imi este alaturi, asta ma face sa continui drumul mult mai usor si mai increzatoare. Mereu mi-a fost frica de felul asta de singuratate, desi eram constienta ca o sa vina, mai devreme sau mai tarziu, in cazul nostru, prea devreme, dar nu ai cum sa schimbi mersul firesc la lucrurilor, deci totul trebuie luat ca atare. Te iubesc mult si te astept sa ne intalnim doar acolo unde ne putem vedea si totul pare real, in vis. te pup Daddy Cool.



Cei care l-au cunoscut, si sunt multi, sa isi aminteasca de el zambind, asa cum el ne facea mereu sa zambim, sau sa radem in hohote, era tata.



3 comentarii:

Iulik spunea...

Mi s-au umplut ochii de lacrimi. Putini sunt cei ce au cunoscut o asemenea pierdere...

Ce ramane de facut? Sa purtam amintirile frumoase cu noi oriunde am merge... In felul asta, mereu ii vom avea cu noi.

Valos Kalos spunea...

"ba da tu esti proasta !?"
"piiiing"
"daaa, las'ca stiu eu"
"ce faci Bijule?"
I.A.

Valos Kalos spunea...

"ba da tu esti prooastaaa!?"
"biiiing !"
"daaa, las'ca stiu eu"
"ce faci Bijule?"
...sunt doar cateva rapide venite in minte...

I.A.

Love is...
© Love Blog - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace